reklama

Ako som sa zaľúbila

do Kodane. Stalo sa to v sobotu, keď som opúšťala budovu školy o ôsmej večer. Vonku nebolo viac ako trinásť stupňov, od mora fúkal chladný vietor a ja som sa, napriek všetkým týmto nepríjemným faktorom, cítila šťastná, že som sa odhodlala a vďačná, že mi to bolo umožnené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Po náročnej sedemhodinovej práci na projekte, ktorý sme ešte ani zďaleka nedokončili, som cítila silnú potrebu zatieniť všetky myšlienky, týkajúce sa vývoju nemeckého kapitalizmu, niečím maximálne neakademickým. Stláčanie spúšte fotoaparátu v spleti krásne osvetlených, nie príliš preplnených, nočných kodanských uličiek a ,,svieži“ morský vzduch si splnili svoju úlohu na dvanástku J (dánska jednotka).

The Lakes - štyri jazerá vedľa seba tvoria jednu z najkrajších častí Kodane
The Lakes - štyri jazerá vedľa seba tvoria jednu z najkrajších častí Kodane 
The Lakes
The Lakes 
Výstava "z východu" v Kráľovskej knižnici :)
Výstava "z východu" v Kráľovskej knižnici :) 
Obrázok blogu
Spomínaná knižnica, ešte sa tu pár krát objaví, je to moje obľúbené miesto :)
Spomínaná knižnica, ešte sa tu pár krát objaví, je to moje obľúbené miesto :) 
Výstava zbierky fotografií dánskeho tanečného fotografa John R. Johnsena, z rokov 1970-1995, Tanec v zrkadle
Výstava zbierky fotografií dánskeho tanečného fotografa John R. Johnsena, z rokov 1970-1995, Tanec v zrkadle 
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Plaviaci sa nočný klub :)
Plaviaci sa nočný klub :) 
Obrázok blogu
Danish Royal Library
Danish Royal Library 
A keďže som mala 10  minút do odchodu vlaku, ešte jedna z Hlavnej stanice :)
A keďže som mala 10 minút do odchodu vlaku, ešte jedna z Hlavnej stanice :) 
Martina Vrzalová

Martina Vrzalová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už vysokoškoláčka rozhodnutá vyťažiť maximum z ponúkaných možností. Či sa mi to podarí, uvidíme :-) Zoznam autorových rubrík:  DánskoSlovensko

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu